Ξ

Το blog μας

Θέλετε να λαμβάνετε τα νέα μας άρθρα στο mail σας; Πατήστε εδώ

Τι είναι η Κυτταρίτιδα.

Η κυτταρίτιδα είναι το αποτέλεσμα από διάφορες περίπλοκες καταστάσεις που περιλαμβάνουν την επιδερμίδα, το δέρμα, καθώς και τα υποδόρια κύτταρα.Θεωρείται ότι είναι ένα μη φλεγμονώδες, εκφυλιστικό φαινόμενο που προκαλεί αλλοιώσεις στην υποδερμίδα δημιουργώντας ανώμαλους κυματισμούς στην επιδερμίδα και στις υπερκείμενες επηρεαζόμενες περιοχές.

Η κυτταρίτιδα μπορεί να χωριστεί σε τέσσερις φάσεις:

Εργομέτρηση - Τι είναι και πώς γίνετε

Η εργομέτρηση είναι η διαδικασία μέτρησης και αξιολόγησης της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας και της μυϊκής προσπάθειας και δύναμης, μέσα από συγκεκριμένες ασκήσεις και δοκιμασίες. Απευθύνεται σε επαγγελματίες αθλητές αλλά και σε απλούς αθλούμενους που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους και επιδιώκουν ο χρόνος άσκησής τους να είναι αποδοτικός. Για τους επαγγελματίες αθλητές, η εργομέτρηση αποτελεί βασικό εργαλείο της προπόνησής τους, αφού βάσει αυτής ο προπονητής παρακολουθεί την κατάσταση του αθλητή και προσαρμόζει κατάλληλα το πρόγραμμα προπόνησης.

Σκελετός της Άκρας Χείρας

Ο σκελετός της άκρας χείρας αποτελείται από τα οστά του καρπού, τα μετακάρπια και τις φάλαγγες των δακτύλων.

 Οστά του Καρπού: Είναι οκτώ και είναι τοποθετημένα σε δύο στοίχους, ανά τέσσερα (του άνω και κάτω). Τα οστά του 1ου στοίχου από έξω προς τα έσω είναι το σκαφοειδές, το μηνοειδές, το πυραμοειδές και το πισοειδές. Τα οστά του 2ου στοίχου από έξω προς τα έσω είναι το μείζον πολύγωνο, το ελάσσον πολύγωνο, το κεφαλωτό και το αγκιστρωτό.

 

Η Άρθρωση του Αγκώνα και Ο Σκελετός του Πήχη

Η άρθρωση του αγκώνα αποτελείται από τρία οστά, το βραχιόνιο, την κερκίδα και την ωλένη.Η κερκίδα και η ωλένη σχηματίζουν το αντιβράχιο περιφερικά του αγκώνα, ενώ το βραχιόνιο οστό βρίσκεται κεντρικά της άρθρωσης.

Μυϊκός Τέτανος.

Ο Μυϊκός Τέτανος εμφανίζεται όταν σε έναν μυ δοθούν επαναλαμβανόμενα ερεθίσματα μεγάλης συχνότητας.

Γιατί είναι σημαντικές οι διατάσεις..

Διατάσεις είναι οι ασκήσεις οι οποίες βοηθούν στην μυϊκή ευλυγισία, στην ελαστικότητα και στην αρθρική ευκαμψία και η έλλειψη αυτών των χαρακτηριστικών κάνει το μυϊκό και συνδετικό ιστό πιο επιρρεπή σε τραυματισμούς. Είναι δηλαδή οι ασκήσεις, οι οποίες κρατούν τους μύες μας εύκαμπτους, μας προετοιμάζουν για κίνηση και βοηθούν στο καθημερινό πέρασμα από την ακινησία στην δραστηριοποίηση. Κρατούν τους μύες μας ευλύγιστους πριν και μετά από την άσκηση και βοηθούν στο να αποφεύγονται τραυματισμοί.

Μηχανική του Μυός.

Ο μυς συμπεριφέρεται διαφορετικά ανάλογα με το μήκος του και την ταχύτητα συστολής. Επομένως, κάθε φορά που τροποποιείται έστω και ένας από αυτούς τους παράγοντες, το αποτέλεσμα είναι ο μυς να μπορεί να αναπτύξει διαφορετική δύναμη και ισχύ. Επομένως η ικανότητα παραγωγής δύναμης ενός μυός βασίζεται στις μηχανικές λειτουργίες του και συγκεκριμένα στην Μηκοδυναμική και Ταχυδυναμική Σχέση του μυός.

Τι να τρως πριν και μετά την προπόνηση

Ο χρόνος λήψης του γεύματος πρέπει να λαμβάνεται 2-3 ώρες πριν την προπόνηση και να είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες,καθώς αποτελούν πηγή ενέργειας μιας και μετατρέπονται εύκολα σε γλυκόζη. Μερικοί συνδυασμοί τροφίμων είναι οι νιφάδες βρώμης, τα δημητριακά, οι ξηροί καρποί, τα ζυμαρικά, η μπανάνα, οι πατάτες, το ψωμί, τα πολύσπορα κράκερς και το καλαμπόκι.

Κατά τη διάρκεια θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην αναπλήρωση των υγρών και των ηλεκτρολυτών. Εκτός από το νερό κατάλληλα θεωρούνται το τσάι, οι αραιωμένοι χυμοί, τα ισοτονικά καθώς και τα ζουμερά φρούτα.

Τι είναι το Pilates και σε τι ωφελεί

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. Την εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates (1880-1967).

Η Άρθρωση του Γόνατος

Η άρθρωση του γόνατος είναι μια σύνθετη άρθρωση και αποτελείται από δυο διαρθρώσεις. Η πρώτη είναι η κνημομηριαία, η οποία σχηματίζεται από τους κονδύλους του μηριαίου οστού και τους κονδύλους της κνήμης, μεταξύ των οποίων βρίσκονται οι μηνίσκοι (διάρθριοι χόνδροι). Η δεύτερη είναι η επιγονατιδομηριαία, η οποία σχηματίζεται από την τροχαλία του μηριαίου και από την προς τα πίσω αρθρική επιφάνεια της επιγονατίδας. Οι παραπάνω αρθρώσεις περιβάλλονται από κοινό αρθρικό θύλακο.Η περόνη δεν συμμετέχει στην διάρθρωση.

Sponsors