Ξ

Το blog μας

Θέλετε να λαμβάνετε τα νέα μας άρθρα στο mail σας; Πατήστε εδώ

Αρθρώσεις

Τα οστά του ανθρώπινου σκελετού ενώνονται μεταξύ τους μέσω των Αρθρώσεων. Οι αρθρώσεις ανάλογα με την δομή τους και την λειτουργία τους χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες. Σημαντικά στοιχεία για την σταθερότητα και την κινητικότητα των αρθρώσεων, είναι οι χόνδροι, οι τένοντες και οι σύνδεσμοι. 

6 τροφές που δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από το ψυγείο σας...

"Η διαθεσιμότητα καλών επιλογών στο σπίτι είναι καθοριστικής σημασίας για τον έλεγχο του βάρους, αλλά και για μια γενικότερη ποιοτική διατροφή. Αν αναλογιστούμε και τους σύγχρονους τρόπους ζωής, η ευκολία είναι σημαντική.

 Τι δεν πρέπει να λείπει από το ψυγείο μας λοιπόν;

Ανάμεικτες σαλάτες

Αξονικός Σκελετός

Η Σπονδυλική Στήλη και ο Σκελετός του Θώρακα.

Το Μυϊκό Κύτταρο.

Το μυϊκό κύτταρο είναι ένα πολύ ειδικευμένο κύτταρο του ανθρώπινου οργανισμού. Αν και έχει τα βασικά χαρακτηριστικά των κυττάρων, διαφέρει κατά πολύ από όσα μέχρι τώρα έχουμε μάθει. Χάρη σε αυτές τις ιδιαιτερότητες η επιστήμη του έχει χαρίσει κάποιους ειδικούς όρους. Καταρχάς, το μυϊκό κύτταρο είναι το μόνο επίμηκες κύτταρο, ιδιαιτερότητα που του έχει χαρίσει την ονομασία Μυϊκή Ίνα. Δηλ. είτε το αναφέρουμε ως μυϊκό κύτταρο είτε ως μυϊκή ίνα είναι το ίδιο. Η κυτταροπλασματική μεμβράνη του ονομάζεται Σαρκείλημα, ενώ το κυτταρόπλασμά του Σαρκόπλασμα.

Ορισμός Προπονητικής και Βασικά Θέματα Προπονητικής.

Η προπονητική είναι η επιστήμη που ασχολείται με την προπονητική διαδικασία και αναπτύσσει νέες μεθόδους προπόνησης, είτε για τον γενικό πληθυσμό είτε για τους αθλητές, με βάση τις επιστημονικές γνώσεις αλλά και την πρακτική εμπειρία, δημιουργώντας έτσι κανόνες, συστήματα κανόνων και μεθόδους χειρισμών τους, ώστε να προαχθεί η σωματική απόδοση και η αθλητική επίδοση. Η προπονητική χωρίζεται σε 2 κατηγορίες:

1.Την Γενική Προπονητική: όταν τα θεωρητικά και μεθοδολογικά χαρακτηριστικά της προπόνησης απευθύνονται σε όλους τους ασκούμενους και τους αθλητές.

Οι φυσικοί τρόποι για να ενισχύσεις τις προπονήσεις σου

"Ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσεις και να ενισχύσεις τον οργανισμό σου κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε προπόνησης, είναι να τον τροφοδοτείς σωστά. Με μια καλή διαχείριση, θα καταφέρεις να κάνεις πιο αποδοτική την προπόνησή σου και να αποφύγεις κάποιους τραυματισμούς. 

Από σήμερα κιόλας, πήγαινε στην προπόνησή σου προετοιμασμένος. Το μυστικό είναι να έχεις ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα 'καύσιμα'.

Πόση πρωτεϊνη χρειάζεται να καταναλώνεις και πότε?

Οι ερευνητές βρήκαν ότι καταναλώνουμε υπερβολική ποσότητα πρωτεϊνης όταν δεν χρειάζεται - ενώ δεν καταναλώνουμε αρκετή ποσότητα, όταν πραγματικά χρειάζεται.

Η πρωτεϊνη αποτελεί το πιο hot θέμα συζήτησης μέσα σε όλους τους fitness χώρους αφού συνδέεται με όλα; από τη μείωση λίπους μέχρι το "χτίσιμο" των μυών. Ο υδατάνθρακας πάλι, είναι ο "κακός δαίμονας", ενώ το λίπος, απογορευμένη λέξη.

Άσκηση και Παιδί: Μικρότερα επίπεδα παχυσαρκίας

Έρευνα: Δυο μελέτες ενισχύουν τα οφέλη που έχουν τα παιδιά ξεκινώντας φυσική δραστηριότητα από νεαρή ηλικία.

Τα δραστήρια παιδιά έχουν καλύτερη επίδοση στο σχολείο, βελτιώνουν την αυτοπεποίθηση και την κοινωνικότητα τους και μειώνουν τις πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη, σε σχέση με τα παιδιά που κάνουν καθιστική ζωή. (WHO 2017)

6 Τρόποι για να διατηρείς το ενδιαφέρον του ασκούμενου σου

Κάθε επαγγελματίας στο χώρο του fitness θέλει να έχει ένα σταθερό πελατολόγιο και κυρίως, να το διατηρεί για αρκετά χρόνια.

Πώς ξαναέρχονται, όμως, οι πελάτες πίσω σε μας? Γιατί κάποιοι instructors, κρατούν τους ασκούμενους τους για χρόνια ενώ άλλοι για μερικούς μήνες, μόνο?

Εναλλακτικός τρόπος μέτρησης θερμίδων

Ως επαγγελματίας στο χώρο του fitness ή ως σύμβουλος διατροφής, γνωρίζεις πολύ καλά ότι οι θερμίδες έχουν σημασία. (energy balance- calories in vs. calories out)

Όμως, το να περιμένεις, οι ασκούμενοι σου, να ανιχνεύουν με ακρίβεια τις θερμίδες των τροφών, είναι ξεκάθαρο πως αυτό μακροπρόθεσμα δε θα λειτουργήσει.

Sponsors