Ξ

Γιατί αποτυγχάνουν οι δίαιτες και 10 απλά βήματα για να κόψετε θερμίδες.

Για πρώτη φορά, η υπερκατανάλωση τροφής είναι ένα πρόβλημα μεγαλύτερο από την πείνα στον παγκόσμιο πληθυσμό (Buchanan & Sheffield 2017). Η απώλεια βάρους αποτελεί πρόκληση για εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO), τα ποσοστά παγκόσμιας παχυσαρκίας σχεδόν τριπλασιάστηκαν από το 1975. Επιπλέον, 1,9 δισεκατομμύρια ενήλικες (18 ετών και άνω) ήταν υπέρβαροι το 2016. Από αυτούς τους ανθρώπους, περισσότερα από 650 εκατομμύρια ήταν παχύσαρκοι (WHO 2017). Το 2013, η Αμερικανική Ομοσπονδία Ιατρικών Ομοσπονδιών δήλωσε ότι η παχυσαρκία αποτελεί "ασθένεια" που απαιτεί θεραπεία λόγω των πολλαπλών ιατρικών, λειτουργικών και ψυχολογικών επιπλοκών που συνδέονται με αυτήν.
Υπάρχουν πολυάριθμες "θεραπείες" για υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα. Οι άνθρωποι αγοράζουν τα νεότερα βιβλία απώλειας βάρους, κόβουν ζάχαρη, κάνουν δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή / και χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και δοκιμάζουν τα τελευταία προϊόντα ή προγράμματα απώλειας βάρους. Ωστόσο, καμία από αυτές τις "λύσεις" δεν έχει επιλύσει την επιδημία της παχυσαρκίας.
Αυτό το άρθρο παρουσιάζει μια ενημερωμένη έκδοση του ενεργειακού ισοζυγίου και τις σύγχρονες αντιλήψεις για το "γιατί οι δίαιτες δεν λειτουργούν". Παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με την προσέγγιση μικρών βημάτων που βασίζονται σε αποδεικτικά στοιχεία, για να βοηθήσουν τους ασκούμενους να τηρήσουν ένα εξατομικευμένο, ρεαλιστικό και μακροχρόνιο πρόγραμμα υγιεινής διατροφής.

 

Η δίαιτα μπορεί να οριστεί ως σκόπιμη προσπάθεια περιορισμού της κατανάλωσης τροφής και επίτευξης (ή διατήρησης) ενός επιθυμητού σωματικού βάρους (Buchanan & Sheffield 2017). Το εγγενές μήνυμα σε πολλά προγράμματα διατροφής είναι ότι ορισμένα τρόφιμα ή ομάδες τροφίμων μας προσθέτουν λίπος και γι 'αυτό πρέπει να τα αποφύγουμε σε μεγάλο βαθμό ή τελείως. Η βιομηχανία διατροφής εξακολουθεί να επικεντρώνεται στα τρόφιμα που πρέπει να τρώμε. Ενώ αυτό φαίνεται να είναι μια επιτυχημένη προσέγγιση πωλήσεων και μάρκετινγκ, δεν εκπαιδεύει τους ανθρώπους για τις αρνητικές επιπτώσεις της κατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων τροφίμων (και ζαχαρούχων ποτών). Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να το πετύχετε - ένα άτομο που τρώει και πίνει υπερβολικά θα κερδίσει βάρος και ένα άτομο που προσπαθεί να χάσει βάρος πρέπει να περιορίσει την πρόσληψη θερμίδων.

10 τρόποι για να κόψετε θερμίδες


1. Ενεργοποίηση ελέγχου.

Για μερικούς ανθρώπους, ορισμένα τρόφιμα ενεργοποιούν την υπερκατανάλωση τροφής. Να είστε ενήμεροι για αυτά τα τρόφιμα και να βρείτε τρόπους για να τα αποφύγετε αντικαθιστώντας τα ικανοποιητικά, μη καταπραϋντικά τρόφιμα.

2. Σχέδιο για τα πάρτυ. 

Πριν επισκεφτείτε κοινωνικές εκδηλώσεις, δείπνα ή εκδηλώσεις όπου θα υπάρχουν πλούσιες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, τρώτε ένα σνακ με ελαφριά πρωτεΐνη (π.χ. σαλάτα φασολιών ή γιαούρτι).

3. Βρείτε μια ισορροπία με τα αγαπημένα σας τρόφιμα.

Είναι συνηθισμένο να κανουμε υπερβολικη καταναλωση των αγαπημένων τρόφιμων. Προσδιορίστε τα δικά σας και απολαύσετε τα, αλλά μην το παρακάνετε.

4. Να γνωρίζετε για την υπερφόρτωση του αμύλου στο πρωινό.

Πολλοί άνθρωποι τρώνε για πρωινό bagel, μαζί με τυρί κρέμα, καφέ και χυμό. Δεδομένου ότι τα bagel  είναι ισοδύναμα με περίπου πέντε φέτες ψωμί, δοκιμάστε ένα πρωινό από ασπράδια αυγών, φρούτα και ένα τέταρτο bagel αντ 'αυτού.

5. Καταπολέμηση της υπερφόρτωσης πρωτεΐνης στο δείπνο.

Τα εστιατόρια προσελκύουν τους πελάτες τους με ακαταμάχητη μπριζόλα, θαλασσινά και κοτόπουλο. Διαχωρίστε ένα γεύμα με έναν φίλο για να μειώσετε την υπερφόρτωση θερμίδων από κολοσσιαίες πρωτεΐνες. Ίσως να ξεκινήσετε το γεύμα με μια σαλάτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και να φάτε πολλά λαχανικά.

Απλές αντικαταστάσεις

6. Αλλάξτε μια μερίδα κρέατος τριών ουγγιών με ισοδύναμο εναλλακτικού κρέατος, όπως φακές.

7. Αλλάξτε μια μερίδα ψωμιού με μια μερίδα κέικ ρυζιού.

8. Αλλάξτε ένα ποτήρι χυμού πορτοκαλιού 6 ουγκιών με ένα φλιτζάνι γεμάτο από πεπόνι.

9. Αλλάξτε μια μερίδα τυριού 1,5 γρ. με ένα γιαούρτι 8 ουγκιών.

10. Αλλάξτε ένα μισό φλιτζάνι αποξηραμένα φρούτα με ένα φλιτζάνι μούρα.

 

πηγή : ideafit

Επισυναπτόμενα Αρχεία

Sponsors